4 سال پیش 5 اسلاید 309 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • ما خواهرانح اقدصح بجزح بتولح هستیم🗿🍁
    کار های اسیدی تولید میکنیم🗿🍃
    اسید هامون 100٪ تضمین کیفیت داره و خالصه🗿🍁
    اعضای گروهمون🗿🍃:
    اقدص🗿🍁
    مهین تاج🗿🍃
    افت🗿🍁
    شمسی🗿🍃
    صغرا🗿🍁
    شهلا🗿🍃
    ب فنامون میگیم زدتون🗿🍁
    زدتول شوید🗿🍃
    تازه شروع کردیم و قراره بترکونیم گارانتی هم داره🗿🍁
    ادمین پین💓؟

  • اس‌اخر‌غلطه..راستش‌من‌قبلم‌توی‌یه‌کمپانی‌بودم‌ولی‌کمپانیم‌هیچ‌حمایتی‌ازم‌نکرد‌و‌خلاصه‌منم‌از‌کمپانیش‌رفتم-!

    • بعصی‌ازکمپانیا‌ملاکشون‌دیبوعه‌تمام...اما‌خط‌
      اخراونجاروبخون)))

  • حققق
    نیازمند به ی اکم هرکی اک اضافی داره بیاد پی:/

  • لیاوحشی‌میشود-
    درسته‌من‌خودم‌کمپانی‌دارم‌خیلیم‌حمایت‌میکنه‌و‌ازش‌راضیم‌اما‌متاسفانه‌زیادتستاش‌بازدید‌نداره🗿💔

  • میدونی..²تااعلان‌بهت‌اضافه‌کردم..
    ¹⁻این‌کامنت؛
    ²⁻لایک؛
    میشه‌درعوض؛بی-وموبلایکی؟

  • فن‌پیجو‌موافقم…!من۱۲تا‌دارم‌اما‌اصن‌فرقی‌نداره‌باداشتنش‌یونو؟🤏🏻

  • میشه‌بیومو‌‌تست‌آخرمو‌لایک‌کنی^^-!🧚🏻‍♀️🌸

  • ++

  • من‌خودم‌برای‌اینکه‌تیدارما‌بازی‌کنم‌رفتم‌توکمپانی‌بازیگری‌ان‌جی‌دبیوکردم

  • اسلایدیک...
    ومنی‌که‌دوتافن‌پیج‌دارم.و24جایزه...جر...
    به‌هرحال‌حق‌گفتی‌ایناتاثیرزیادی‌نداره!
    درموردتیدارماهم‌موافقم‌کاملا

    • ووو تنک🌸😔جعون ژانم باورت میشه میخواستم تو رو توی بهترین تم ها بنویسم؟ نمیدونستی که..
      _لیا

    • عرررتنکتتت‌بمولا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.